CogniTech logo i header
Banner Support

CogniTech Support

Har du brug for support?

Vores supportafdeling består af dygtige og erfarne konsulenter, som kan hjælpe dig, hvis der opstår problemer med dit IBM Cognos Analytics - eller IBM Planning Analytics miljø.

+45 31 50 00 11

support@cognitech.dk

Skriv endelig til os

Udfyld formularen, med en kort beskrivelse af problemet, hvordan det er opstået og hvornår der skete. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

Du skal angive et navn

Du skal angive et email

Du skal angive et telefonnummer

Du skal angive en besked

Tak for din besked, vi vender tilbage hurtigst muligt

CogniTech Udvidet Support

CogniTech IBM Analytics udvidet support er noget vi tilbyder til alle kunder med IBM Analytics løsninger.

Med CogniTech IBM Analytics udvidet support har du mulighed for at vælge imellem en lang række ekstra ydelser og services, som på hver sin måde giver dig mulighed for at udnytte potentialet i din løsning fuldt ud.

Vi tilbyder

Beredskab

Hvis du ønsker at opnå hurtigere responstid, end det, der følger med din IBM Analytics support, kan du her få en hurtigere responstid samtidig med, at der forudbetales for en mængde supporttimer. Supporttimerne giver dig nogle timer til support hver måned, og det er til en lavere timepris end din normale sats. Du kan altså igangsætte support uden at der medfølger en faktura med det samme. Henvendelse i forbindelse med en support-sag skal ske igennem CogniTech support. Direkte henvendelse til de øvrige konsulenter vil ske til normal timepris.

Licens sikring

I takt med at kundens virksomhed forandrer sig over tid, forandrer kundens IBM Analytics-installation sig tilsvarende.
Med et IBM Analytics review af kundens IBM Analytics-miljø bliver ændringerne dokumenteret og anbefalinger til tilpasninger opstillet. Infrastrukturen og installationen evalueres for at afdække eventuelle eller fremtidige flaskehalse og uhensigtsmæssigheder. Efter udarbejdelse af IBM Analytics review gennemgås dette med kunden.

Overvågning | Drift Cognos Analytics

Ugentlig eller daglig driftsovervågning. CogniTech foretager en gennemgang af de natlige opdateringer og schedulerede rapporters kørsler. Konstaterer CogniTech nogle potentielle problemområder for både de natlige jobs eller med rapporterne, underrettes kundens kontaktperson, og der tages stilling til igangsættelse af korrigerende handlinger.

Overvågning | Drift Planning Analytics

CogniTech gennemgår sundhedstjek af TM1 Planning Analytics løsningen, en gang om dagen, ugen eller måneden, afhængigt af abonnement. Hvis der er fejl, orienteres kunden, og der igangsættes fejlløsning. Konstaterer CogniTech ellers nogle potentielle forbedringer for jobs eller modellen generelt, underrettes kundens kontaktperson, og der tages stilling til igangsættelse af korrigerende handlinger

IBM Analytics i cloud

Oplever du problemer med Cloud løsningen kan du med denne ydelse kontakte CogniTech support. CogniTech vil assistere med fejlsøgning i dit IBM Analytics miljø. Konstateres der fejl i IBM Analytics standardprogrammel, vil CogniTech sørge for at rette henvendelse til IBM Support, som derefter skal finde en løsning. Hvis problemet ikke skyldes fejl i IBM Analytics software, men kan tillægges forhold hos kunden, tilbyder CogniTech at foretage afhjælpning af problemet. Dette vil foregå efter regning, i henhold til eksisterende samarbejdsvilkår.

IBM Analytics Support til PA-licens kunder

Opstår der problemer med dit IBM Cognos Analytics eller IBM Planning Analytics miljø, kan du ved at tage kontakt til CogniTech Support få hjælp. CogniTech vil assistere med fejlsøgning i dit IBM Analytics miljø. Konstateres der fejl i IBM Analytics standardprogrammel, vil CogniTech søge at påbegynde fejlretning med det samme. Fejlretningen kan have form af instruktion i workarounds, udsendelse af hotfixes, mv. Hvis problemet ikke skyldes fejl i IBM Analytics software, men kan tillægges forhold hos kunden, tilbyder CogniTech at foretage afhjælpning af problemet i kundens IBM Analytics-miljø. Dette vil foregå efter regning, i henhold til eksisterende samarbejdsvilkår.