Med IBM Analytics Hub kan du samle din Business Intelligence ét sted – uanset udbyder.
Denne enkelte hub giver brugerne mulighed for at opdage og tilpasse indhold, øge produktiviteten, spare tid og sikre mere konsistens i beslutningstagningen.
Virksomheder, der bruger analyser fra forskellige udbydere som IBM, Tableau, Microsoft, Google, Salesforce, SAP og ThoughtSpot, kan nu samle alt dette indhold på en logisk måde, få adgang til det gennem et enkelt login og sikre, at alle tilladelser håndhæves. Desuden kan brugere kombinere indsigter fra de mange forskellige kilder til at skabe et dashboard med elementer fra hver kilde. Det giver mulighed for at se det samme komplette billede uden at skulle genskabe eller være begrænset af en enkelt kapacitet.
Virksomheder kan anvende deres eget brand og kreativitet til at præsentere informationen på mere moderne måder. Forestil dig at levere din analytiske indhold på samme måde som populære streamingtjenester gør i dag, med information skræddersyet til dine behov og anbefalinger baseret på dine valg over tid. Denne kapacitet bruger algoritmer til at sikre, at brugerne ser det indhold, der vil hjælpe dem med at træffe bedre beslutninger uden at gå glip af information eller genskabe arbejde, der allerede er tilgængeligt.
Kontakt os endelig, hvis du gerne vil høre mere om,hvordan I kan samle jeres Business Intelligence et sted.
Du kan også booke et uforpligtende inspirationsmøde med os via formularen. Mødet er som udgangspunkt online og tager typisk omkring 45 minutter.