Sammen med CogniTech har Brødrene AO Johansen lavet en budget- og lønmodel, som sikrer fuldstændighed i både tal og budget hos AO.
IBM Cognos Analytics udstiller de data, som brugerne har brug for, i den hastighed, som de har behov for, hvilket giver fuld transparens og indsigt.
Konsolidering hos AO Johansen har frigivet tid til analyse og kommentarer i stedet for at skulle bruge unødvendig tid på at producere tal til rapportering.
Med deres leverandørbonus har AO Johansen fået bedre overblik og muligheden for at sikre, at de får mest muligt ud af hvert eneste indkøb.
Bogense Plast A/S har fået en komplet løsning til rapportering af CO2-udledning - både på virksomhedsniveau og produktniveau.
Lærerstandens Brandforsikring havde et ønske om at komme væk fra den traditionelle måde at planlægge og arbejde med et årligt budget.
Dagrofa Foodservice bruger både Cognos – og Planning Analytics og oplever, at det skaber stor troværdighed i deres data at al data er samlet et sted.
Frode Laursen har fået nogle digitale muligheder, der har sat gang i efterspørgslen og kreativiteten hos både medarbejdere og kunder.
Brugerne hos Nukissiorfiit meget tilfredse, da det er blevet lettere for dem at lægge budget – de bruger mindre tid og oplever færre fejl.
Boligkontoret Danmark har fået et bedre overblik og en hurtigere rapporteringsproces, så de nu kan bruge deres tid på behandling og analyse
Vi arbejder tæt sammen med vores kunder, og det er i det gode samarbejde, at den værdiskabende løsning bliver til.